Äntligen!!!!

Vår bärbara dator är tillbaks, fixad och vi behövde inte betala en spänn!! Ibland så har man flyt!

Dock så har vi fått problem med telefonen och internetabbonemanget istället. Vi har märkt ibland att linjen är död när vi ska ringa ut eller att folk som har provat ringa till oss möts av en röst som informerar att nummret inte är tillgängligt. Jag ringde och felanmälde i onsdags, fick då info om att det var driftsstörningar i området och hade varit så sen den  aug. Ett sms skulle komman är det var fixat. Telefonen kom igång senare på kvällen iaf. I går var det dags igen och då hade jag ändå fått sms:et om att allt var åtgärdat på förmiddagen. Jag ringer på kvällen innan middag. Fick då frågan om jag hade startat om modemet efter sms:et kommit? Eehh, nej, stod inget om något sådant i sms:et. Under mitt samtal med snubben så kommer linjen igång iaf men jag måste, enligt snubben, dra ut modemet då han gjort någon inställning som inte kan börja fungera om inte modemet är avstängt minst  min. Jag tackar för hjälpen, drar ut modemet innan vi säger hej då. Efter  min, tror ni att telefonen funkar??!!!       NÄE!!!!           Den här gången fick Mattias ringa. Vi var utan telefon tills alldeles nyligen.

Nu ska jag njuta av att surfa runt lite med vår härliga dator och hoppas på att Joel inte är allt för grinig. Han verkar ha en grinig period just nu...både grinig och trött. Fattar inte varför han är så trött. Ska ta upp det på BVC när han ska dit på onsdag för vaccination och läkarbesök.

Lite info om den pågående inskolningen. Han började i måndags, hann bara gå tre dagar och sen fick han hög feber på onsdagkväll. Torsdag hemma med feber, igår hemma feberfri men trött och grinig. Nya tag på måndag. Hoppas det går bättre då för honom. Jag tror att han kommer tycka om stället. Finns mycket saker att titta på och göra. I onsdags fick han prova på vattenlek som du har ibland. Enligt Mattias som var med honom då, ville han till och med kli va ned i deras vattenkar och inte sluta med lekandet.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Härligt ha er tillbaka online!

Natten gick bra, han sov själv 2015 - 0430. Då vaknade han och jag valde mig att lägga mig hos honom istället för att ta honom till vår säng. Sen sov vi till halv nio..skööönt! Hoppas er natt har varit minst lika bra :)

2009-08-23 @ 09:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0