Dagens aktivitet

Solen är här igen! På förmiddag har vi varit och handlat på Maxi Joel och jag för att inte störa Mattias som skulle sova (har jobbat natt). Efter Joels lilla vilopaus (sov bara en timme idag igen och klev givetvis upp kl 6 i morse) drog vi ut till mina föräldras stuga så Joel kunde få vara ute i det fina vädret. Där fick han äntligen göra bekantskap med fyrhjulingen pappa min köpte när Joel bara var några dagar gammal. Tyvärr var den inte uppladdad men det var ändå populärt att få sitta på den. Nästa gång blir det premiär tur :)



Tyvärr glömde jag kameran så detta är taget med mobilen. Joel på sin fyrhjuling



Joel lekandes med stenarna på gården.

Nedan: Joel i sin coola (???) outfit i lekparken, gunga e kul...fast det kanske inte syns.



Joel ätandes på en jordgubbe i storhullsjön

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0