Tråkigt!

Det är vad jag har haft idag! Tråkigt väder - bara regn och grått och ovanpå det ingen energi till att göra något vettigt alls. Joel har inte haft någon lekledare idag inte...nej då...han har snällt fått suttit och lekt själv medan jag har legat brevid, slumrandes vid vissa tillfällen i sängen eller i soffan. Nu när M äntligen gått upp så är det fotboll som gäller för hanses del..älsklingslaget Liverpool spelar sin första match idag. Så just nu sitter lille man i knät och ser på Byggare Bob på ena halvan av dataskärmen och jag försöker surfa runt så gott det går utan att störa honom.

Längtar efter härligt, saftig skräpmat...pizza, hamburgare eller kanske något från Great Eastern?? Jag tror jag ska bjuda M så det blir något "gott" till middag ;)

Kommentarer
Postat av: Sussie

Hur gick inskolningen av lilleman idag? Jag hoppas de gick superbra...

Sitter nu på tåget, lämnat sundsvall för ca 22 min sedan...längtar efter min gubbs, massor!

2009-08-17 @ 14:33:58
URL: http://babyblueeeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0