En bra nattning

Nattningen gick över förväntan. Det blev inte så mycket grin och motstånd som jag hade förväntat mig. Han somnade faktiskt på 20 min. Jippie! Så jag har faktiskt haft en riktigt skön kväll! Jag har kunnat gått runt i lugn och ro och packa/ta fram för packning. Haft tv´n och datorn avstängd och bara njutit av tystnaden. Hmmm...inte ofta man har det så nu för tiden. Jag har till och med hunnit ta mig en dusch! *ler*

Nu blir det äggmackor snart och hoppas på att sambon är på väg hem för lite mys innan John Blund kommer och tar över alltihopa. Jag ser ut att det har börjat snöa ute...stora, fluffiga flingor som sakta dalar ned. Sånt som man vill ha på själva julafton. Jag har förstått att det ska bli snöoväder (?) i morgon så att det kan uppstå en del problem i trafiken. Peppar, peppar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0