I väntan på

Jag sitter i soffan med en trött Joel brevid. Vi ser på Pingu....eller Byggare Bob om det nu godtas. Sen blir det dags för sängen. Igår gick nattningen relativt smärtfritt, men ikväll är jag själv då Mattias är i huset och donar. I morgon bär det iväg till Sundsvall för julfirande. Innan dess ska vi hinna med en sväng på Krauta och kolla på golv. Mina föräldrar kommer redan klockan 8 i morgon så de kan vara hemma med Joel då vi far iväg. Planen är att åka iväg vid 10, stanna till i Ö-vik för lunch och sedan fortsätta till Matfors....det är planen iaf. Vi får se hur den fungerar :)

Så ikväll blir det att packa klart när Joel har somnat. Jag började redan igår så det är mest Joel saker som ska packas ned, vilket först kan göras i morgon efter avklarad frukost. Sedan är det givetvis alla dessa småsaker som ska med...smink...duschcreme, shampoo och balsam (fungerar på att snika mig det hos värdfamiljen), hudlotion, deo, parfym och så lite till kanske? Förutom lite småpackning blir det även att plocka undan så att det ser fint ut när man kommer hem igen samt slå in några oinslagna paket.

Byggare Bob har bytts ut till Pingu...Bob dög inte.

Nej, nu är det dags för blöjbyte och sen påbörja nattningen.

God jul till er alla!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0