Plötsligt händer det!

Vi har vunnit 25 kr på en trisslott x 10!! Jag säger bara wow!!!!! Det måste vara det högsta jag någonsin vunnit på en trisslott. Jag tror gränsen möjligtvis ligger på 100 kr, 75 kr vet jag iaf att jag har vunnit.

Vi fick nämligen trisslotter i julklapp där Mattias vann 50 kr på en lott, jag vann 50 kr (25 kr x 2) på två lotter. En av dessa lotter gick jag och bytta in idag när jag var på stan och shoppade lite åt mig själv. Av dessa två nyinbytta lotter fick vi finsten ovan....det jag dock glömde säga var att jag vann 50 kr på den andra lotten. Så nu mina vänner är det bara att ni håller tummarna för oss att lyckan står oss bi.

Kommentarer
Postat av: Sussie

Grattiiiiiis till storvinsten! Fan va kul... Enda gången jag fått x10 på de däringa lottorna e när de vart nit. Blir man skyldig pengar då? ;)

2009-12-30 @ 13:58:39
URL: http://babyblueeeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0