Snön är här!!

Jag tänkte bjuda på lite bilder från helgen då det var ett tag sedan det lades ut några bilder på Joel.
I helgen var vi (Joel och jag) hos mormor och morfar i stugan och Joel fick åka spart för första gången. Det gick inte så bra då det inte hade hunnit komma så mycket snö på lördagen. Söndagen bjöd på pulkåkning och snölasse.



Lite lek i snön på lördagen. Tyvärr glömde jag min kamera hemma så det blev inte så mycket bilder. Denna är tagen med mobilkameran.



Detta är i från söndag. Nu har det kommit ännu mera snö att springa runt i :)



Skotta snö med morfar var väldigt skoj........



.... mycket snö var det :)


Andra bilder:

Joel provar mammas mössa





Lite skoj i badrummet...Joel lånar mammas hårborste...har tidigare även provat på hårtorken. Väldigt skoj!



Förra lördagens middag. Vi har inte lagt ut bilden tidigare bara. Bryn kyckling och shiitake, koka 5 min i vitt vin, tillsätt lika mycket grädde som vin. Koka ihop en aning, kanske red med lite maizena. Ta från värmen och blanda ner pecorino (får eller getost... nåja djuret säger bääähh) efter smak. Hur gott som helst med färsk pasta men för LCHF-folket lika bra utan kan jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0