Bilder

Jag tänkte jag skulle lägga upp lite bilder från turnerandet, men det går tyvärr så himlars segt att ladda upp dem, så det blir endast ett fåtal bilder och det mest från bröllopet vi var på den 11 juli, Mattias kusin, i Stöde.

Lite andra bilder innan det:

Joel på traktor



Mina älsklingar!




Bröllop, Stöde 11 juli 2009




Joel uppklädd med slips dagen till ära



Coola killar!



Bröllopsparet efter genomförd ceremonie





Kul att springa omkring i gräset....blommorna



Bröllopstårtan ....mums



Bröderna Löfqvist



Bröllopsvalsen i modern tappning



Yeahhh!!!



En duell i singstar med bruden.....som vann...

Kommentarer
Postat av: Anette

Joel var så himla söt i slips.

Mattias - jag ser fram emot fler dueller! ;-)

2009-07-18 @ 13:36:09
URL: http://www.dront242.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0