Livstecken

Japp, vi är tillbaks i Umeå igen. Kom i fredagskväll. Kan ni tänka att juli snart är slut? Näe, känns som man knappt hängt med tycker jag och ändå har vi hunnit med en hel del de 15 (16?) dagarna vi varit borta. Jag har tänkt skriva lite mer om det sen och klämma in lite bilder. Den bärbara datorn är fortfarande inte fixad, men det börjar närma sig målet. Vi kommer iaf att lyckas rädda allt som fanns på hårddisken *peppar peppar* mer än bara bilderna vi hann göra back-up på. Det känns bra. Sen ska vi skicka tillbaks datorn för reklammation och se vad som händer.

Nu nalkas det snart nattvickning. Snacka om att man har vänt på dygnet de senaste dagarna?! Som tur är har även Joel gjort det och lyckats sova kring 8 tiden på morgonen (bara för att jag säger det nu kommer han säkerligen att vakna kl 6 i morgon bitti bara för att det är min tur att gå upp).

Ingen lägenhet ännu såld. Ingen flytt ännu genomförd. Än finns det semesterledighet (föräldraledighet) kvar - skönt! :) Jag njuter trots det dåliga vädret.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0