Åter uppkopplad mot världen

I onsdags kraschade (?) vår dator och telefonabonemanget la av....kan det bli bättre? Nu e gamdatorn åter i bruk...tur är väl det, man blir rätt så avskärmad när man inte har tillgång till Internet tycker jag. Telefonkatalog, vad är det? Den slängdes för år och dar sen...hur hittar man åt ett telnr utan hitta.se eller eniro? (e för snål att ringa nummerupplysningen)

Nu funkar iaf uppkoppling och telefon igen och jag hoppas att vi inte ska råka ut för några fel "urkopplingar"

Sitter just nu i sovrummet där Joel ligger och sover (man blir rejält bortskämd med bärbart) så jag ska inte sitta och sufra så länge. Måste bara få begäret stoppad och läsa på lite bloggar för att hänga med :)

I morgon blir det av en latardag har jag tänkt mig..måste få njuta lite av ledigheten som nu kommer. Sen på söndag blir det att börja städa och plocka undan så att man inte behöver stressa på innan vi åker på måndag eftermiddag ned till Matfors. Det ska nämligen vara visning av lägenheten medan vi är borta och då vill man ju att det ska vara fint. Sen är det ju alltid skoj att komma hem och det ser bra ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0