Några rader

..efter en hel kväll full av städning, plock av saker, packning av kläder och dyligt...en snabb dusch...lite surfande och snart sängen.

Jag har inte hunnit med allt jag hade tänkt, men jag är en bra bit på väg. Är några små saker kvar ogjorda som jag tänkte jag hinner få undan i morgon förmiddag...annars får det bara.

Det mesta är packat..gäller bara att plocka ned det sista i resväskan....full kommer den att bli. Jag hoppas vi får plats med allt vi tänkt ta med oss.

I morgon bär det alltså iväg till det stora äventyret! Det ska bli såå skoj och spännande att få åka iväg. Synd bara att vädret inte har varit det bästa. Jag hoppas vi iaf slipper regn på vår resa..molnigt kan jag ta så länge det inte är kallt. *får inte glömma paraplyt*

Nästa inlägg blir antingen från båten eller efter vi kommit hem.

Trevlig midsommar!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas ni får riktigt roligt och att solen skiner över er varje dag!!



Har en liten hälsning till dig i min blogg Helena :)

2009-06-15 @ 11:59:46
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0