All night long

sov Joel i sin egen säng. Vaknade i morse och insåg att Joel fortfarande låg kvar i sin egna säng. Han hade låtit lite under natten, men ingen av oss behövde gå upp och lägga ned honom igen eller flytta över honom till oss. Härligt!

Jag trodde faktiskt ett tag....troligen på morgonkvisten...att Joel låg i våran säng...att Mattias hade lyft över honom utan att jag hade vaknat..men det var lite konstigt för han hade ingen pyjamas på sig längre utan låg där utan något på överkroppen...jag vet att jag blev väldigt konfunderad och kände på honom ett bra tag innan det gick upp för mig att det var Mattias som låg där brevid mig där Joel i vanliga fall brukar ligga och sova...Ja...ögonen/sinnet kan verkligen spela spratt med en, speciellt när man inte riktigt är vaken.

Joel har nu sovit i ungefär 1,5 timme och hostar till lite nu och då...förhoppningsvis blir det inte mer än så under natten. Förhoppningsvis kan han ligga kvar utan att vakna till och måste över till oss i storsängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0