Borgafjäll - here we come!

Fattar inte vart den här dagen har tagit vägen. Gick upp vid nio, solen strålade som bara den. Kom iväg tidigt för att handla på OBS, var där redan strax efter kl 10..tidigt för att vara oss. Hemma igen efter dryga timman. Joel äter lunch och sen ut på en promenad så han får sin efterlunch-sömn. Gick till mina föräldrar vilket är ett bra promenadavstånd om man inte har något annat mål....tar ca 20  min dit. Joel vaknade vid halv tre....åt banan....och sen iväg till 1-års kalas. Hemma igen strax efter fem...Joel äta middag....vi äta middag...Joel bada...jag packa (Mattias packade medan vi var hos mina föräldrar)....packa, packa, tänka fundera...packa...lägga fram för att sedam packas ned i morgon innan den stora packningen sker till bilen. Sitter nu här i soffan och vet att jag borde gå och sova.

Får se hur det går att få med allt i bilen i morgon och framförallt...när vi kan ta oss iväg. Målet är att kunna fara direkt efter att Joel har ätit sin lunch för då ska han oftast sova direkt efteråt. Mattais kommer nog inte få det lätt att få in allt i bilen - barnvagn, resväska, pulka, ett par längdåkningsskidor, sängkläder, matkassar...ja you name it!

Det känns skönt iaf att få komma iväg på lite äventyr. Ska bli kul att få se Joel i pulkan och vara ute bland lite mer snö...kanske till och med få åka lite skoter :)

Ha det gott allesammans!!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ha det så härligt nu! Ta bilder :-D

2009-03-21 @ 23:43:09
Postat av: Camilla

Ha en härlig vecka!! :)

2009-03-21 @ 23:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0