Första natten utan Joel

Ska på utbildning i Stockholm i morgon...blir hämtat klockan 06:00 av Taxi´n, flyget går klockan 07:00...tiiiiidigt!! För att ta det säkra före det osäkra kommer jag att sova i tredje rummet i natt för att inte bli störd av Joels vändningar och eventuella smågnäll. Jag hoppas bara att han kommer att sova gott i natt och att han inte grinar när/om han vaknar under natten. I går sov han fint och snällt till tolv, då vaknade han och stod upp i sängen. Mattias gick upp, men det gick inte att få honom att somna i sin säng igen så Mattias tog honom till vår säng. Men innan han kom dit hann han börja grina rejält till den grad att det bara var jag som kunde lugna ned honom. Känns inte kul att fara med den vetskapen...men, det går säkert bättre när inte jag finns i närheten...men, får att knyta ihop det med det jag började att skriva...så sover jag i tredje rummet då jag ska upp så tidigt.

Det jag ändå ser fram emot med utbildningen är att få sova lungt och skönt på hotellrummet en hel natt utan några uppvak. Sen hoppas jag givetvis att utbildningen också är bra samt att det blir skoj att resa iväg med arbetslaget.

Första natten utan Joel och första natten för Mattias ensam med Joel. Spännande för oss alla!

Håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: Karin

Hur gick det? :-)

2009-03-13 @ 19:16:51
URL: http://www.sthlmcookie.blogspot.com
Postat av: Helena

Ja, för mig gick det bara bra...det blev dock ingen drömsömn som jag hade hoppats på..hade svårt att komma till ro och somna och sen så vaknade jag tjugo i fyra..lyckades somna om...vaknade pigg som en mört strax i sex...höll ut, dåsade lite mer till tjugo i sju....För Mattias har jag lite svårare att svara för...jag tror att det var lite tufft för honom att inte få någon paus.

2009-03-13 @ 20:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0