Fredag, ledighet, semester, Borgafjäll

Snacka om att denna vecka har svischat förbi!! Det blir väl så när man börjar tidigt på morgon och jobbar över på kvällen. Men nu är det mesta gjort och jag kan njuta av helgen och den kommande ledigheten i Borgafjäll. Japp...vi ska iväg till fjällen! Åker redan på söndag. Det ska bli riktigt spännande att få åka iväg.

Jag har inte varit i fjällen sen barnsben och inget jag kommer ihåg själv. Jag kan nog säga att jag är en av de få norrlandsbor som aldrig har stått på ett par slalomskidor. För min del har det blivit längdåkning när det har varit friluftsdagar i skolan. I söndags var jag hemma och tog fram dem. Får se om jag orkar dra med dem till fjällen. Jag har inte åkt på dem sen gymnasiet och det gick jag ut -95. Ni får själv räkna ut hur länge det är....;)

Det jag hoppas med resan är att vi förutom fint och härligt väder får åka lite skoter. Våra medpassagerare har med sig egna skotrar. Tyvärr har vi inte tillgång till någon sådan själv eller kan få låna med oss en. Så vi funderar på att hyra oss en sådan när vi är där uppe....om det inte blir allt för kostsamt vill säga. Det är inte det billigaste nöjet har jag förstått.

Jag hoppas nu bara att vi alla får hålla oss friska inför resan och under ledigheten. Joel blev snuvig för någon dag sedan och hostar lite lätt. Mattias har börjat känna av halsont.

I morgon blir det barnkalas...en kompis lilla tjej som fyller 1 år. ska bli skoj.

Joel..ja, han som skulle lägga sig och sova nu...han står här framför tv-bordet och diggar till Så ska det låta. Blir nog ingen sängdags för honom förrän det programmet är slut....eller...ja, vi får väl se.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0