Somning vid nattandet

Är trött och orkar inte skriva så mycket...jag tänkte dock iaf berätta lite om gårdagens nattning. Joel fick sitta uppe lite längre i och med att han sov en stund på eftermiddagen till middagstid. Jag började lägga honom strax efter åtta på kvällen och Mattias kom in i sovrummet så snart matchen var klar med Liverpool....jag tror klockan kan ha varit kring halv nio. Strax därefter minns jag ingenting förrän jag vaknar upp av att Mattias snarkar högt och rejält. Då är klockan tio i tio. Japp, vi somnade i sängen allihopen. Hade det inte varit för att tänderna var oborstade så hade jag legat kvar.

Första gången jag somnar vid en nattning så där men det var trevligt :)

Dagen har bestått i att plocka undan, bära ned saker i källaren och städa inför fotograferingen av lägenheten i morgon. Jag känner mig rätt så trött och ändå finns det hur mycket som helst att fortsätta med egentligen. Men men, det som är gjort är gjort. Får se om jag orkar sätta mig ned och sortera in alla räkningar som finns har lagts ihop i en hög vid sidan om pärmen..........

Kommentarer
Postat av: Anders E

hur går det med försäljningen, livet och det nya huset? Kram

/Anders

2009-05-13 @ 11:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0