Shopping

Idag har jag varit på stan och kollat in nya skor. Jag har länge haft sug på att köpa något nytt och annorlunda än vad jag alltid har....nämligen joggingskor eller tjockare vinterskor...och som skulle kunna passa till festligare stunder.

Nu blev det ett par fodrade stövlar med ganska höga skaft. Jag har aldrig varit intresserade av stövlar med höga skaft förut då det alltid brukar sluta med att jag aldrig får upp dem ändå upp...vaderna tar emot. Men dessa gick. Valet och kvalet så köpte jag dem. Tänkte man kunde gå med dem här hemma innan man bestämmer sig till hundra procent.

Som sagt, något jag aldrig köpt förut. Nu hoppas jag verkligen att jag blir nöjd med dem.


Kommentarer
Postat av: Maria

Snygga! Och passar lika bra till vardags som fest tycker jag.

2009-10-17 @ 20:03:00
URL: http://mariaholmstedt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0