Stackars mamma :(

Mamma har fallit och brutit höger arm. Hon skulle gå runt i huset och se vad grabbarna hade gjort och uppmärksammade inte att golvet till en viss del var borttaget i hallen. Så hon gick som vanligt och trampar rakt ned i isoleringen som givetvis är mjukt så hon ramlar handlöst, slår i höger arm, fick en fläskläpp och jag tror ett litet sår under ena ögat. Det var bara för pappa att byta om, plocka bort släpet och bege sig till akuten med lilla mamma.

Jag fick höra för någon timme sedan att hon är inlagd och ska opereras, armen är bruten på två ställen. Mer än så vet jag inte. Pappa ringer så snart han har fått veta mer.

Jag lider med mamma.

Kommentarer
Postat av: Karin

Nej vad tråkigt!!! :-( Mamma och syrran hälsar att hon ska krya på sig!! Och jag med förstås.



Mamma bröt sitt ben på tre ställen för några år sedan, hon halkade inomhus efter att hon hade duschat :-/ Också en sån "onödig" olycka.



Jag hoppas verkligen att operationen går bra, och att läkningen kommer igång snarast.



Kramar från Stockholm

2009-10-30 @ 21:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0