Lördag

Så var lördagen här igen. Det känns redan som lördagen redan är avklarad för min del i och med att jag var ledig igår. Men idag ska jag försöka göra mer av dagen än gårdagen. Har tänkt mig ut och leta rätt på det så kallade större legovarianten till mindre barn (kommer inte ihåg vad det heter, börjar på d). Sen tänkte jag göra affärerna och se om jag hittar något nytt och skojigt till Joel. Han skulle behöva någon mer långärmad tröja och kanske av den tjockare sorten samt lite mer strumpor kanske, eller sockeplast. Jag har fått lov att shoppa för mormors räkning :)

Egentligen skulle jag vilja dra ut till stugan, men jag orkar bara inte släpa på allt som ska tas med. Får se om det blir en snabbis i eftermiddag efter Joel har vaknat från sin sovstund. För Joels del skulle inte vara dumt att göra en liten utflykt till stugan. Jag skrev i ett tidigare inlägg att jag oroade mig för att Joel skulle bli förkyld, det är nog snarare jag som har åkt på den. Den är väl egentligen inte så farligt - kan fortfarande andas via näsan, behöver inte äta halstabletter på grund av halsont - men jag är trött och har ont i huvudet. Sen skyller jag väl lite på vädret också, regn gör allt så mkt tristare för att inte tala om Mattias som ligger och sover hela dagarna då han jobbar natt. Man blir rätt ensam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0