Shoppat

Shopping genomfört! Vi gick ut redan klockan 10 idag bara för att ha något att göra. Vi började med Lekbiten för duplo inköp. Men jag blev bara tom i huvudet och visste inte alls vad jag skulle köpa som kunde vara bra OCH prisvärt. För annars fanns det satser (?) som kostade över 600 kr. Nej, Mattias får vara med när vi ska köpa det.
Sen bar det iväg till Sagolikating för att se om de kunde ha något liknande som duplo. Det hade de inte.

Så jag tänkte att jag kanske hinner med Lindex innan det blir dags att gå hem för lunch. Och sen tänkte jag att när jag lika är på stan och vädret inte är det bästa, varför inte hinna med Kappahl och H & M också. Så det blev det. Så nu har jag köpt fem nya tröjor i olika färger med långärm till Joel (en av tröjorna, en annan tröja)  en svart zipjacka av tunnare sort, en tjockare tröja, ett par antihalkskockar, ett par tuffare byxor av lite tjockare sorten och ett par jogginbyxor. Nu ska ha nog stå sig ett tag. Det enda som saknas är ett par tumvantar som han kan ha innan det blir dags för vintervantarna. Några sådana hittade jag inte idag. Inte heller någon liten tjockare mössa. Det är härligt att shoppa när man väl kommit igång :) Tack mormor för den nya garderoben! Det blev en jätte bra 18 månaders present till Joel. Kram.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Vilka jättefina kläder :-) Joel kommer bli så tjusig i dem!

2009-09-05 @ 18:58:12
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0