Stolt!

Nu är jag stolt över mig själv. Jag har äntligen tagit mig ut på en motionsrunda. Jag till och med sprang på rundan och jag sprang mycket mer än vad jag trodde jag skulle orka med med tanke på att jag inte har tränat någonting sedan jag var gravid med Joel. Lyckades hålla mig springande i så gott som 13 min i sträck. Nu talar vi inte om elitlöpning men lite mer av högre takt av lunk.

Jag har även provat på några armhävningar nu när jag kom hem. Lyckades så pass med 10 st med knäna i golvet men oj så tråkigt och jobbigt det är!!! Provade ytterligare 5 till men sen gav jag upp. Jag känner att jag har ansträngt dem.

Nu ska jag sitta och få ned pulsen lite mer innan jag slänger mig in i duschen.

Jag hoppas verkligen att det här är början på något gott.

Stolt! :o)

Kommentarer
Postat av: sandra

Jo.. han har sett färgen, tror att han tyckte det blev bra! Men vita färgen igår blev väl lite väl vit tyckte han :) Men vitt är ju alltid vitt... Blir bättre med lite möbler och gardiner sen ( hoppas jag) ha ha

2009-09-10 @ 15:02:30
URL: http://nordinsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0