Tacos och hårklippning

Ett snabb inlägg innan Joel ska fortsätta se Byggare Bob på datorn...dvd´n tycks ha gjort sitt.

Middag: Tacos. Gudoooomligt gott!! Var evigheter sedan jag åt tacos och äntligen fick jag min vilja igenom. Härlig fredagsmiddag måste jag säga.

Idag fick Joel håret klippt för första gången. Mattias tog fram sin hårtrimmer på förmiddagen och klippte till så att säga. Vi har pratat ett tag om att försöka klippa honom men inte kommit till skott. I morse så tänkte Mattias bara testa och se hur Joel skulle reagera och tydligen så satt han snällt still så Mattias fortsatte. Jag tycker det blev bra. Han blev som en helt annan liten kille...gick från liten till större tycker jag :) Tänk vad en frisyr kan förändra ett ansikte.

Trevlig helg goda vänner! Jag tänker iallafall göra mitt bästa av att njuta av den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0