Arbete pågår.....

Igår börjades det stora arbetet att fixa ny panel på husets ena kortsida. Fortsättning följer idag. Joel och jag, vi far och hälsar på en kompis för att komma undan lite samt ge grabbarna fri lejd.


Jag borde haft en före bild innan väggen började rivas, men jag orkar inte leta rätt på en sådan just nu.


Med gemensamma krafter kan  man göra det mesta :)


Joel sågar ikapp med morfar


Nästan slutresultat från gårdagens arbete....fler reglar hann sättas upp innan det blev kväll (Joel som skulle sova).  Dagens arbete blir till att börja sätta upp panelen och möjligtvis hinna måla första varvet.

Kommentarer
Postat av: Camilla

"Akta dig för sågen Alfons, säger pappa bakom tidningen."



Tror jag blivit hjärntvättad av alla Alfons-böcker vi läser :p

2010-08-07 @ 08:53:28
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0