Pepparkaksbak

I eftermiddag ska lilleman och jag iväg till en kompis till mig och så ska vi baka pepparkakor. Jag ser verkligen fram emot bakningen. Jag har tänkt länge försöka sätta igång ett bak där lilleman skulle kunna vara med, men som det ser ut i köket just nu känns det inte direkt så inspirerande.

Mattias blir kvar hemma och ska fixa en kakelplatta som inte blev så bra. Sedan hoppas jag på att vi tar oss i kragen och tapetserar klart de få våder som är osatta (nu kom norrlänskan fram *s*) Efter det är det bara lister runt fönster, sätta in en dörr, lite mer lister i form av tak- och golvlister och säkert lite till efter det :)

I morgon är det ju farsdag och jag har ingen aning om vad vi ska göra. Ska vi åka till pappa och hälsa på honom, bjuda in honom till oss eller typ inte göra någonting. När det gäller Mattias är han ju ingen som tycker om att fira högtider direkt.

Bilder från pepparkaksbaket:


En kommande musiker?



Många former var det!



Koncentration



Gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0