Köket

Igår började vi tapetsera i köket. Vi hann nästan klart allt innan det blev dags att avbryta för Liverpool match. Jag hoppas på att vi fixar de sista tre våderna under veckan så att vi till helgen kan ta oss an kaklingen vid diskbänken. Jag kan tänka mig att det inte kommer vara lika lätt att kakla i köket som det var på lilltoan. Bland annat kommer det bli en sämre arbetsställning då diskbänken är i vägen.

Joel är hemma idag från dagis. Han fick feber i går ikväll. Just nu verkar han vara feberfri och förhoppningsvis håller han sig det resten av dagen också så att jag kan ta mig till jobbet i morgon. Annars måste jag nog höra med pappa om han kan rycka in från lunch som barnvakt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0