Bävar

Jag har redan börjat bäva över att behöva jobba igen och det är en hel vecka kvar innan det är dags. Snacka om att man snabbt kommer in i andra rutiner när det gäller att vara uppe sent på kvällarna. Som tur är har även Joel börjat sova lite längre om mornarna *peppar pepper* så att man får sova till 7-7,30 ist för att måste vakna 6-6,30.

Det som känns jobbigast med att börja jobba igen är just att ta sig upp om mornarna. Det ser jag inte fram emot. Sedan vet jag att när jag väl är på plats kommer timmarna att rusa iväg. Jag hoppas bara att jag hinner med ett besök hos frisören innan jag är åter på arbetet. Jag ligger en hel månad efter i den planeringen *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0