Middag och bio

Är nyss hemkommen från en middag på tu man hand till följd av en actionsrulle på bio...Linje 123 kapad. Kommer faktiskt inte ihåg när vi var på bio sist, länge sen var det iallafalla.

Då jag visste att mina föräldrar skulle sova i stan i natt ringde jag dem och frågade om de kunde tänka sig vara barnvakt åt lillemannen ikväll vilket kunde inkludera en nattning. Inga problem och givetvis var han lika snäll som alltid och till och  med somnade utan några problem rätt så tidigt. Ibland kan man undra vilken pojke de pratar om ibland *ler*

I morgon blir det inskolning på dagis på förmiddagen och sen jobb på eftermiddag. Jag har inte riktigt kommt in i tänket ännu att jag ska jobba deltid men det kommer nog skulle jag tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0