MMmmm, härligt!

Sitter här vid tv-bordet, har just ätit lunch och njuter av den egna tid jag har fått. Joel sover efter dagens vistelse på dagis och Mattias sover dag efter att ha jobbat natt.

Det gick riktigt bra på dagis idag t ycker jag. Vi har nu börjat med att vinka hej då till mig och så försvinner jag en stund. Idag fick jag gå och sätta mig i personalrummet och vara borta i en timme. Jag såg att Joel grinade när vi vinkade men tydligen så gick det över så snart de kom in i ett annat rum sen. Och när jag kom tillbaks var han fullt upptagen med att dansa runt medan en av lärarna spelade och sjöng på gitarren. Han tycker om när de sjunger och spelar. Bland det första han gjorde idag var att peka på gitarren och meddela att han ville att hon skulle sjunga.

Vi föräldrar har fått i uppdrag att göra i ordning ett pappersark där vi klistrar in bilder på oss som föräldrar och ett på Joel. Jag ska försöka gå igenom alla korten ikväll och se vad vi kan skriva ut och ta med i morgon. Syftet är att han ska kunna ta fram det pappret när han känner saknad och så finns vi där.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det verkar toppen med en sån där kollage-pryl :) Vi har oxå fått det i uppgift, men ska ta med alla personer i T's närhet..mormor..morfar..kusiner...blir till att gå igenom mååååååånga bilder... TJing!

2009-08-25 @ 14:32:03
Postat av: sandra

Hej!

Vad kul att det går bra med inskolningen, julia var också ledsen precis när man gick men det gick över snabbt!

Vi fick också ta med kort på oss själva, men som ovan fick vi ta med på hela tjocka släkten :) svårt att välja bilder på alla :)

Ha det bra

2009-08-25 @ 21:31:10
URL: http://nordinsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0