Snö, snö och åter snö

Det är sjukt enormt mkt snö just nu. Jag vet inte när jag såg så här mkt snö sist. Det har nästan snöat konstant sedan onsdag förra veckan och igår var det ett riktigt snöoväder. Nästan så man inte alls ville bege sig ut alls i trafiken, men det ändå några tappra själar som trotsade det hemska snöovädret och tog sig till line dancen iallafall :)

Jag hoppas vi hinner ta lite bilder av de enorma snöhögarna som finns över allt nu. Här på parkeringen är de som bor längst ned längst in insnöade av all snö som har skottats undan från parkeringen (ska tilläggas att vi har en väldigt liten parkering) Jag kan tänka mig att alla barn är överlyckliga av all snö som har kommit. Mycket fin lössnö att leka i :)

Kommentarer
Postat av: linalotta

hej hallojsan...jag har en liten sak till dig inne hos mig. Jädrar va snööööööö!!!

2009-02-10 @ 21:14:12
URL: http://www.linalottascrappar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0