Farmor, bad och första stegen

Joel:
I fredags kom äntligen farmor på besök. Jag blev såååå glad att jag hade svårt att varva ned på kvällen. Klockan hann bli tio innan jag började slappna av.  I lördags blev det äventyrsbad i Holmsund med farmor och pappa. I början var jag lite skeptisk men sen tinade jag upp. När pappa och farmor tyckte det var dags att gå upp och åka hem var jag inte alls med på noterna. Den kvällen somnade jag redan halv åtta utan att ens äta välling före. Då var jag trött! Söndagen bestod av fika på stan. Kul att titta på folk.

Idag åkte farmor hem. Jätte tråkigt tycker jag, vem ska nu leka tittut med mig och ge mig en massa pussar?! Tyvärr hann hon inte se mina första staplande steg jag gjorde idag...tre fyra styckna i rask takt mot pappa. Pappa har nämligen börja träna mig på att försöka stå själv vilket ihar resulterat i att jag nu kan stå från någon sekund till 10-15 sekunder - ibland :)

Ikväll var mormor och morfar på besök en liten stund. Var länge sen jag såg dem nu och i morgon ska jag få vara hos dem en stund på förmiddagen så pappa kan få möjlighet att träna på gymet. På fredag ska vi göra vårt första studiebesök på ett dagis. Ska bli spännande att se hur det kan vara där. Mamma kanske tar en sovmorgon och så följs vi dit allihopen tillsamman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0