Första dagen på jobbet efter en lååång ledighet

Ja, så var man tillbaks till jobbet igen. Kunde ha startat lite bättre än vad det gjorde. Hade hoppats på att komma in i tid så jag skulle hinna gå igenom lite mail och ta hand om inkommen post innan dagens möte kl 8, men så blev inte fallet. Var på jobbet vid 8 (tog mig inte iväg tidigare då lillemannen började vakna upp och sinkade mig) I vanliga fall när han vaknat upp under natten....som han givetvis gjorde i natt....vaknade vid halv tolv och somnade inte om förrän vid två på natten *suck*.....så brukar han sova till halv nio iaf, men inte idag. Så Mattias fick snällt gå upp där vid halv 8 och så åt vi frukost ihop lilleman och jag.  Mysigt! Åter till arbetet. Hela förmiddagen gick iaf åt till möte samt att försöka hinna ögna igenom mailen och svara på det som gick snabbast. Sen hade jag väl tur i oturen att dagens möte på eftermiddagen blev inställt så jag fick mer tid på mig att sätta mig in i arbetet igen.

Kvällen har iaf flutit på helt ok....än iaf *peppar peppar* Joel har varit på ett bra humör och kunnat leka lite för sig själv medan Mattias gjorde maten. Han somnade vid åtta och jag hoppas innerligt att han nu kommer att sova gott resten av natten. Eventuella små uppvak får gärna förekomma så länge det handlar om att gå in och ge tutten och stryka lite lätt på ryggen så somnar han om....ja, vi får väl se. Jag ska iallafall passa på och gå och tvätta håret så jag inte behöver bry mig om det i morgon bitti. Att börja 7 om mornarna funkar inte längre sen man fick barn...tidigast halv 8 har jag varit på jobbet och då har det bara handlat om att få i sig frukosten och sen iväg.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Har en liten sak till dig om du kikar i min blogg :)

2009-01-12 @ 23:05:12
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0