Välkommen till vår blogg!

Ja, det är väl kanske det första man ska skriva när man skaffar sig en blogg...inte vet jag. Detta är iallafall ett försök på prov för att se om blogg verkligen kan vara något för mig och/eller för oss. Detta är en blogg som är tänkt att användas för hela familjen...Helena (jag) Mattias (sambon) och Joel (den lille sonen)...därav bloggens namn HeMaJo! :)

Som jag har förstått så är det ju väldigt populärt idag att skriva blogg, så man kan ju inte vara sämre än att prova på. Kan väl inte vara så mkt svårare än att göra en egen hemsida när man höll på med det under den mest intensiva chatt-perioden??......sen är det ju ett väldigt smidigt sätt att låta släk och vänner på annat håll att på ett enkelt sätt kunna hålla sig updaterad om vad som händer tills man träffas näsa gång. Det hela gäller nu att försöka sätta sin in i hur den hela blogg-sidan är uppbyggd som tex...hur fixar man en fin bakgrund?? *s*


Som sagt, detta är tänkt att användas av både mig och Mattias....Joel kommer nog för det mesta att alltid finnas med iaf, men någon gång kanske även han kommer med ett inlägg eller två :)

Så tills nästa inlägg....ha det gott!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Välkomna till den underbara bloggvärlden ;)

2009-01-11 @ 21:54:23
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0