I resans tecken

Denna sommar verkar gå i resans tecken. Vi har alldeles precis bokat en resa till London den 13 juli till den 16 juli. Vi har länge pratat om att åka dit och nu så har vi gjort slag i saken. Joel, ja, han ska vara hos sin kära farmor :)

Det blir resa ned till Matfors/Stöde i slutet av nästa vecka då vi är bjudna på bröllop den 11 juli. Efter det passar vi på att smita iväg till London en sväng för att sedan ta en tur ner mot Göteborg, närmare bestämt Frillesås för att hälsa på en väldigt god vän, kompis, och Joels fladder och hennes sambo. Förhoppningsvis hinner vi se lite av Göteborg och ta en dagstur över till Danmark. Det är mina förhoppningar iallafall.

Annars så går det trögt med försäljningen av lägenheten, ingen sprutt där :( Vi får väl passa på att resa och roa oss på annat sätt istället för starta upp en massa renoveringar. En glad nyhet är iallafall att vi har fått byggnadslovet på det vi vill göra på utsidan av huset. Gick med svindlande fart tycker jag och utan anmärkning! Hurra!

Nu naklas det jordgubbar med grädde. Mums!

Kommentarer
Postat av: Sussie

Ni e så fruktansvärt mycke välkomna hit! Jag hoppas på lite svalare väder jag med, har nu +30 inne...Tror jag döööör!

2009-07-02 @ 17:50:59
URL: http://babyblueeeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0