Barnledig

Hej bloggen. Idag är jag ensam hemma. Helena är ledig så hon tog hypermannen och åkte till svärföräldrarna i skogen. Äntligen kan man utnyttja ett helt ok stereosystem på riktigt. Just nu på spellistan; Disturbed, Rammstein, Mustasch, Seether och slipknot. Sen slank faktiskt Basshunter med också. Mest för att det är kul att se om högtalare faktiskt kan hoppa av basgången? Tur vi ska flytta snart...

En öl, en 12 årig macallan, en tupplur och lite rajtantajtan så skulle jag somna glad sen. Just nu så är det atkinsdiet som gäller (magrutorna riskerar försvinna, så kan det inte vara...) ett tag så jag får skippa 1 och 2 på listan. 4 går nog också bort eftersom jag skrivit om det... Bara 3 kvar då. Kan man somna med volymen på 6 som en kompromiss tro?

Hej då bloggen!

Kommentarer
Postat av: Sussie

Gillar din spellista med undantag för basjägar'n ;o)

2009-05-21 @ 15:42:45
URL: http://babyblueeeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0