Svettigt och jobbigt

Har nyss kommit hem efter en löprunda. Idag gick det inte lika lätt och inspirerande som tidigare rundor. Jag hade väl redan på känn innan jag gav mig iväg för jag kände inte alls för att springa men det är ju bättre att ta sig ut än att bli sittandes på rumpan. Jag har iaf gjort det jag kunnat och orkat :)

Nu ska jag bara sitta här en stund och låta svetten sluta rinna innan jag går och duschar. I morgon blir det en ledig dag med Joel. Jag har ingen aning alls vad vi ska hitta på. I vanliga fall brukar jag ha tänkt ut något vi ska göra men inte nu. Kanske blir en tur till maxi och handlar lite på förmiddagen så den är räddad :) Jag hoppas att vi får vårat nya mobilainternet och mobil till hemtelefon i morgon. Om så blir det mobilt bredband och vi slipper alla sladdar (är ju egentligen bara en sladd).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0