Nemas problemas

Det gick ju rätt ok att skicka inlägg från mobilen till bloggen. Nu är bara frågan hur mkt det kostar att vara uppkopplad (skriver från datorn nu).  Jag har ingen aning då jag tidigare inte har brytt mig om att blogga från mobilen, men nu känns det som att det skulle kunna vara ett tänkbart alternativ om det inte kostar skjortan.

I morgon blir det tidig uppgång och direkt börja dagen med att gå ned i tvättstugan. I morgon ska det tvättas och städas. Det är nämligen tänkt att försöka flytta in i huset i helgen...japp, ni läste rätt. Är ni färdiga kanske ni undrar? Nääää, inte på långa vägar men det blir flytt iallafall. Som ni såg av inslaget tidigare så händer det saker på baksidan av huset. Jag tror inte vi har lagt ut några före bilder så ni som inte har varit där vet ju inte hur det såg ut innan. Men lugn, det kommer att komma bilder där det går att se hur det såg ut före och sen efter när det är klart. Ni kommer dock att få vänta på dessa bilder skulle jag tro (eller så blir det mkt bloggande om kvällarna nu när vi troligen kommer att bli utan tv vid flytten...stackars Mattias nu när VM börjar)

9 arbetsdagar kvar tills semester.........LÄNGTAR!!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej hopp! Hoppas det går bra för er med flytten, blev ju bra flyttväder iaf :)

2010-06-13 @ 11:27:16
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/
Postat av: Camilla

Förresten, du skickade inte inlägget via mms? För isf är det ju vanlig mms-kostnad som gäller :)

2010-06-13 @ 15:48:46
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0