En härlig eftermiddag

Jag känner att det är dags att komma med ett litet nytt inlägg på bloggen då det varit väldigt fattigt med det på sista tiden. Orsaken är att ork inte har funnits.

Idag har vi iallfall varit ute och åkt pulka och gungat lite i det helt underbara vädret!  Förhoppningsvis kommer det lite bilder av det senare. Just nu delar jag datorn med Joel. Han sitter och tittar på Bortspolad på halva skärmen och jag skriver på bloggen. Mattias är inne i köket och förbereder middagen - Sjömansbiff. Sen ikväll blir det att åka hem till en kompis och hyra film. Det ska bli skönt att komma ut lite. Det känns som att man bara åker mellan jobbet och hemmet hela tiden. Allt där emellan handlar antingen om att tvätta, städa eller vänta på att få gå och sova.  En sak är iallafall säker att man får mer energi när solen är framme och dagarna är ljusa längre.

En liten updatering av renoveringen. Badrummet är nu kaklat på väggarna och det har förberetts för att kunna lägga golvet till veckan. Det ska bli riktigt spännande och se hur kaklet på väggen och golvet passar ihop. Ännu mer spännande blir det att se när badrumsmöblerna är på plats, speciellt badkaret.

Köket: Det är beställt och kommer förhoppningsvis nu på fredag. Det som inte är beställt är köksbänken då vi varit lite osäker på hur lång den faktiskt ska vara för att allt ska passa in. Nu hoppas jag att vi kommit fram till rätt längd.
I onsdags var vi och köpte golv till köket och beställde innertak till kök och stortoan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0