"Nu kommer bajset"

När jag kom hem idag fick jag veta att den lilla killen har gjort sin första leverans i toalettstolen. Mattias höll på byta blöja då lillkillen plötslig säger "nu kommer bajset", så Mattias sätter Joel på toalettstolen, Joel tar i (han har sett hur sin mamma gör ;) ) och plopp låter det i toalettstolen. Yeahh, killen har bajsat i toalettstolen! Han har inte ens bajsat eller kissat i pottan ännu (den är nu nedpackad någonstans).

Sen senare ikväll då jag ska byta blöja inför nattningen börjar Joel säga igen att han ska bajsa, så jag sätter han på toaletten och vips så kissar han. Vad ska man säga, man kan väl inte annat än att känna sig stolt?!! *s*

Kommentarer
Postat av: Camilla

Duktig kille :-) Kanske läge att söka fram pottan?

2010-04-01 @ 07:17:46
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/
Postat av: Sussie

Wow! Vilken underbar känsla...dagen T närmar sig, dvs då han e TORR!

2010-04-08 @ 12:41:41
URL: http://babyblueeeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0