Nyfiken

Jag sitter här i soffan och klockan börjar närma sig tio på kvällen och grabbarna har fortfarande inte kommit hem från huset. I går vid halv sex på kvällen fick vi köket så Mattias och hans pappa började skruva ihop lite skåp innan de kom hem strax efter nio på kvällen. Idag har de jobbat hela dagen efter att ha lämnat Joel på dagis och jobbar fortfarande på. Mattias fick några timmars paus då han fick hämta Joel och sen drog han tillbaks till huset så fort jag kom hem från jobbet. Mattias pappa däremot lämnades kvar i huset för att fortsätta skruvandet.

Nu är jag väldans nyfiken på hur långt de har kommit i uppsättningen av köket samt hur saker och ting har artat sig de dagar de har jobbat intensivt. Tak är uppsatt i köket, golvet är lagt i köket, väggar har kommit upp i övriga huset och nu så jobbas det med köksinredningen. Jag hoppas på att jag kan ta mig en sväng förbi huset i morgon vid lunch. Mattias tog med sig kameran och jag hoppas han har tagit några kort så jag kan stilla min nyfikenhet.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Spännande! Förstår att du är nyfiken :)

2010-03-30 @ 22:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0