Joels rum

Mattias har jobbat med Joels rum i helgen. Igår blev det att fixa runt fönster och dörrkarm. Idag blev det att måla fönsterväggen efter en promenad till Happy Homes.

Jag som inte skulle ha blått i Joels rum då jag tycker det är en typisk pojkfärg. Vad tror ni det har blivit för färg? Jo, nog är det blått alltid, men inte bara blått som tur är. Jag tänkte bjuda på två bilder så ni får ett ungefär av vad hans väggar ser ut. Själva rumsformen synns inte.



Detta är väggen till höger och vänster om dörren när man kommer in i hans rum. Denna tapetsering lejde vi bort. Vägget mitt emot är blå. Fönsterväggen är den vägg Mattias idag har målat blå så att väggarna får en övergång till varandra. Det går att skymta lite av den blåa tapeten i det högra hörnet i bilden nedan. Golvet är likadant golv som vi har i övriga rum, dvs sovrummet, vardagsrummet, hallen till köket, valnöt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0