Liten updatering

Jag kan meddela att Joel har varit feberfri sedan i torsdags men oj vilken jobbig vecka det var! Det blev inte många timmars sömn för min del den veckan då det endast dög med mig när Joel vakande upp under nätterna, grinandes och alldeles svettig. Skönt att det är över nu! I går var det första gången på länge som han inte låg och vred sig under natten i sin säng. Nästan så det blev tvärtom istället...man vaknade till för att det var för tyst. Sedan blev det givetvis en överflytt till vår säng men inte förrän vid halv fyra i morse. Kring halv sex var det väldans aktivitet i sängen...rullandes hit och dit samt en del sparkar på Mattias. Sen  strax efter sex när det var dags för mig att kliva upp låg han och sov så gott så gott.

Vad mer har hänt sen sist då? Tja, under helgen har det väl inte hänt så mkt. Det har varit fint väder men oj så det har blåst kallt istället. Lördagen blev det en del promenader iaf. Söndag for vi och hälsade på några vänner.

Nu ska jag fortsätta se Cityakuten här och ge plats till Mattias för sitt tv-tittande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0