Mycket att göra

Så var det fredag idag och snart är vi inne i Maj. Tiden bara rullar iväg. Jag hoppas att helgen för med sig fint väder så man kan vara ute och få lite sol på sig. Tyvärr verkar det som om Mattias håller på att bli sjuk - inte bra! Vi som har en del att stå i i helgen....byte till sommardäck (ja, det är Mattias göra i och för sig *s*), börja rensa upp i lägenheten. Jag kan ju nu gå ut med att vi kommer med stor säkerhet att flytta till hus och ska nu få min lägenhet såld. Vi kommer att ta över mina föräldras hus och det behöver fräschas upp. I och med det har vi en del offerter ute på badrum och golv. Vi tänkte i morgon åka till några andra företag och prata med dem och be om offerter. Sedan har vi ju deklareringen också som är ogjord. Nu är det inte mkt jobb med det, bara ladda ned ny e-legitimation men man ska ju sätta sig ned och gör´at.  Sen hade vi tänkt ta fram grillen och premiär grilla, göra egna hamburgare.

Ja, vi får väl se vad det blir av helgen. Huvudsaken det blir fint väder så jag får njuta av fint väder. Resten kan man alltid göra sen. Blir Mattias sjuk får jag väl ta med mig Joel och fara till mna föräldrar så Mattias får lite lugn och ro.

Jag avslutar med lite nya bilder på lille mannen.



Tycker om keps...



Joel fick en badrock när han fyllde ett år. Mysig!


Kommentarer
Postat av: Karin

Oj, missade detta inlägg om huset ;-) Fina bilder på lilleman! :-)

2009-04-26 @ 09:20:51
URL: http://www.sthlmcookie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0