Sockerkaka

Ikväll har lilleman och jag bakat sockerkaka. Mitt första bak med den lille, dock inte hans första bak. De har redan hunnit med att baka pepparkakor och lussebullar på dagis i veckan.

Hur blev då resultatet av kvällens bak? Ja du, kakan har nyss kommit ut ur ugnen så jag har ännu inte hunnit smaka. Istället för två teskedar bakpulver blev det visst två matskedar bakpulver. Jag har ingen aning om hur det kommer att påverka resultatet??

Mattias är i huset och bilar vidare. Det blev ingen bilning av pappa min under dagen då det skulle störa de hantverkare som var där, så de fick snällt vänta tills arbetsdagensslut.

Andra planer för helgen är.....inte så många. Jag ska iväg och äta brunsch med några av mammas sida av familjen på söndag. Mattias hade ingen lust att följa med så han blir hemma med Joel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0