Födelsedag!

Idag fyller jag ett år! Farmor, mormor, morfar och min fadder Anna har varit här och gratulerat mig. Jag fattade inget...

Jag fick en bil som jag skulle åka på. Jag fattade... Lite...

Min bil! Den fick jag av farmor. Coool!!

Pappa och farmor hade gjort tårta. Eller hade en förskoleklass gjort den på entreprenad? Jag fattade inte...

Pappa har gjort den själv!

Jag fick äta tårtan. Naken. Jag fattade inget... Gott? mjä... frukten var god...

Första gången jag äter tårta! Misstänksam...

Ballonger! Det fattade jag! En ballong är ju som en boll! Fast större! Wohooo säger jag bara! Pappa trollade och fick ballongen att flyga ovanför dammsugaren! Coool! Finns inge bildbevis, pappa filmade istället...


Trevligt med folk som hälsar på en hur som helst! //Joel

Kommentarer
Postat av: Camilla

Grattis Joel! Nu börjar du bli stora killen! Vilken tuff bil du har fått! Bäst vi kommer på besök så Tobias kan få se den och bli lite avundsjuk :-D

2009-03-05 @ 23:52:00
Postat av: Karin

Oj, förlåt Joel, råkade glömma. Jag skyller på min gravid-hjärna ;-) Grattis i efterskott!!! Hoppas dagen blev bra, och ballonger är roligt ;-)



2009-03-07 @ 10:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0