Min morgon. Av Joel.

Jag vaknade klockan 6.20. Bappap var borta, hon går alltid innan jag vaknar. Men bappap var kvar! Han är hemma med mig på dagarna när bappap jobbar.

Det såg ut som han sov. För att vara säker på att han lever så brukar jag stoppa ett finger i näsan på honom. Mina små fingrar är bra till det, jag når långt in. Han rörde på sig direkt så det var ok idag också.

Jag blev glad när han vaknade så för att visa det så dängde jag till honom i ansiktet så hårt jag kunde med båda händerna! Han la ner mig på kudden igen. Han tyckte visst inte att vi sovit färdigt. Jag låg en stund och väntade. Han brukar alltid titta upp efter en stund igen, han leker nog tittut tror jag. När han gjorde det imorse så blev jag jätteglad och för att visa det kröp jag upp på hans bröst. Man kan kliva på halsen på bappap med knät, då kommer man upp!

Bappap la ner mig flera gånger, ända till strax efter 7 faktiskt, då somnade jag om, det var skönt ändå.

9.30 så vaknade jag igen. Bappap var redan vaken. Hans täcke hade åkt ner lite. På bröstet har han en massa hår som är skoj att dra i! Där i håret sitter det också en konstig knapp som putar ut, den ser rolig ut så den brukar jag riva lite i med mina sylvassa naglar! Jätteskoj! Efter det klev vi upp! En hel dag med lek framför mig, wohooo!!

Hej då bloggen!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha, härligt sätt att vakna på! :D Själv får jag ett finger HÅRT i naveln, sådär så att T nästan når ryggraden. Ljuvligt...



Ha en fin lekdag Joel!

2009-03-17 @ 13:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0