Bilder från storhelgen

Tänkte jag skulle lägga ut lite bilder från besöket i Matfors. Får se om jag även får in lite filmklipp, beror lite på hur länge jag orkar sitta framför datorn. Jag börjar med bilderna iaf.



På besök i Stor Hullsjön 1 maj. Passar på att leka med den fina lastbilen som Joel fick i julklapp av farbror Thomas.



Jag och Joel

Bada e skoj! Får bada i farmors badkar

I badkaret hos farmor....bada e skoj!



Jag och Joel - igen. Hemma hos farmor Christine

myser tillsammans innan det är dags att gå och sova. Här nere i Matfors hos farmor

Mattias och Joel. Lite mys innan sängdags.

Gungar på lekplatsen nära farmor

I lekparken hos farmor

Första gången Joel sitter i en sandlåda.

Första gången i sandlådan




jobbigt att springa runt..måste sitta och vila lite

Skönt att vila lite efter allt springade

Får prova på att rita för första gången

Får lite rita lite

Videoklippen får vänta....orkar inte vända tills you tube laddat klart

Kommentarer
Postat av: Karin

Vilka fina bilder :-)

2009-05-08 @ 14:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0