Jobb på övertid

Så, då har man fått mat i sig. Jag vet inte när jag lagade mat sist. Det var iallafall ett bra tag sedan. Nu är det bara att ta hand om disken och sedan sätta sig ned med arbetet som jag har tagit hem. Japp, ikväll blir det till att jobba över. Pojkarna är kvar i Matfors (jag åkte bussen hem igår) så jag tar tillfället i akt att försöka jobba i kapp allt jag ligger efter i på jobbet. Blir det inte gjort nu de kommande två dagarna blir det aldrig gjort känns det som i och med att maj redan är fullbokad med annat. Bland annat åker vi iväg i tvådagar (en övernattning) till Lycksele nästa vecka och i slutet av maj blir det tre heldagar i Trondheim, Norge. Däremellan ska jag försöka hinna med jobbet och en massa möten.

I morgon ska jag försöka få tummen ur och börja plocka undan saker och ting i lägenheten för fototagning av mäklare slutet av veckan. Jag har redan börjat lite smått men det är en hel del kvar. Man ska ju veta vart man ska lägga sakerna också, allt kan man ju inte kasta även fast man säkert borde göra det.  En hel del saker som att ryka från klädkamaren, det är då säkert. Det som inte har använts sedan de senaste två rensningarna i klädkammaren ryker direkt. Ju mindre man har att ta med sig i flytten desto bättre :)

Nepp...dags att sluta svammla och börja agera. Klockan 21 är det Cityakuten och CSI. Sen är det sängdags för att hinna läsa lite också. Förhoppningsvis får jag en tidig start i morgon så jag kommer till jobbet kl 7. Det var en ny känsla i morse då man vaknade upp rätt så utvilad och ingen man behövde smyga iväg ifrån för att inte väcka Joel.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Era globetrotters :)

2009-05-04 @ 19:18:17
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/
Postat av: Mattias

Med jobbet hon ska iväg. Själv blir man hemma serru...

2009-05-05 @ 16:28:35
Postat av: Camilla

Jasså, trodde ni skulle åka lilla familjen. Du o Joel får trösta er med att leka med oss i kyrkan, wihoo :p

2009-05-05 @ 18:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0