Förkylningens tider

Igår slog förkylningen till med lite näsdropp och täppthet. Joel blev snuvig redan i början av veckan, Mattias började känna av halsen i mitten på veckan och igår blev det min tur. Sitter här i soffan efter en relativt bra natt (Mattias tog hand om joel) men känner mig ändå väldigt trött. Speciellt i ögonen. Jag väntar på det fina, soliga vädret som har lovats för dagen. Det skulle vara väldigt skönt att slippa det gråa, trista och blöta vädret för en dag.

Dagens planer är att ta sig ned på stan och byta en tröja. Jag var och provade en tröja i tisdag men gick inte och köpte den förrän i onsdag och då var jag ouppmärksam och tog fel storlek :( Sen får vi se om vi tar oss en sväng till renoveringsobjektet för lite städning. På måndag kommer Comfort och ska börja med sitt jobb och det finns visst en del saker som e ogjort tills dess. Ska höra med mina föräldrar om de kan vara barnvakt i morgon så vi får jobba på ifred.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0