Kommer det att funka?

Är en fundering jag nu går omkring med. De första två nätterna i eget rum tycker jag verkar ha gott relativt smärtfritt. Första natten kändes det lite konstigt att gå i säng och inte ha och höra Joel sidan om sängen. Han var tyst fram till fyra på morgonen...nu ljuger jag...han lät vid två men det blev inget mer än så...vid fyra fick Mattias gå över och lägga ned honom igen..sen tror jag det blev en runda till och då stannade Mattias kvar i samma rum som Joel (vi har en gästsäng där). I natt lät han vid två och sen en gång till cirka en halvtimme efter det. Så då stannade jag kvar i sovrummet efter det och då sov han fram till klockan 7 i morse. Helt ok tid och natt tycker jag. Det enda som känns bökigare är nattningen. Förut har vi kunnat lägga oss i våran säng brevid och hållit handen en stund och sen gå ut ur rummet...nu måste vi sitta på en stol brevid...fördelen är väl kanske att vi inte själva somnar vid nattningen ;)

Kommentarer
Postat av: Sussie

klart de kommer funka! verkar ju gå rätt hyfsat redan...

2009-10-16 @ 11:03:17
URL: http://babyblueeeyes.blogg.se/
Postat av: Maria

Skrev en kommentar på sista inlägget i september och trodde att jag läst ikapp mig. Hade ju missat oktober! :-D NU har jag iaf läst ikapp.



Tror också att det kommer funka bra med Joel i eget rum eftersom det redan verkar gå så pass bra. :-)

2009-10-17 @ 20:06:45
URL: http://mariaholmstedt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0