Urk!

Torsdag: Sol, varmt, härligt, uppiggande väder. Jobbade.

Fredag: Regn, regn, spöregn, blåst, småsnuvig, trött. Ledig dag med Joel.

Vilken dag tror du jag skulle njutit mest av att vara ledig och hemma med Joel? Inte idag iaf. Orkar och törs inte bege mig till mina föräldrar då jag inte vill smitta min mamma med något nu när hennes imunförsvar är sämre. Ska försöka ta mig i kragen nu och aktivera Joel innan lunch. Sen blir det väl att bylta på sig med regnkläder när vi ska ut.

Hur stora är chansen till att vädret blir till det bättre i eftermiddag???
Någon som vet?

Hoppas på en bättre helg då denna inte startat så bra.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vädret har verkligen varit upponer den här veckan! Hoppas det klarnar upp nu iaf :-)

2009-09-04 @ 11:44:57
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/
Postat av: Sussie

Här e inte ett dugg bättre...regn just nu men hela dan har de vart näst intill storm!

Blääääää....

2009-09-04 @ 13:59:38
URL: http://babyblueeeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0